Sunday, April 11, 2010

laporan akhir fyp...

kadar kedebaran sgtlah tinggi semalam... aku praktis smpi berbuih mulut... penat giler... tido kul 1 pagi.. tapi tahap kecuakan aku tak ilang dgn tdo ok.. smpi aku tak tdo... kalih sini.. kalih sana... pastu tgk jam.. kul 2.42 pagi... kalih lagi.. panas.. g bilik air.. basah2 kan badan... tdo balik.. kalih sini sana lagi... tgk jam kul 3.52 pagi... sedar2 dah kul 6.30 pagi... terpaksa bangun dgn kadar keliatan tuuh mcm setan pakai besi bertan2... bersiap suma... sampi jer mk 9, makin nervous... nmpk dr safiih n pn azlida masuk lg bertambah kekuatan pam jantung aku... taaakkkooooottttt.....
dr. safiih ; asslammualaikum wbth. ok, tanpa melengahkan masa, mari kita teruskan laporan akhir pita kita.. oleh itu saya menjemput akalili fakhriah. silakan.
akalili ; pot..pet.. pot.. pet...

>> tau2 jer .. dah lepas... gila ah... mmg lega giler... excited nye... tak der masalah.. walaupun adlah soalan tertentu...tp blh jer jwb... hehehe... selamat... suka...
oleh itu, aku gembira aku selamat mempresentkan fyp aku...

2 comments:

  1. tahap setan pkai bj besi bertan2..hahahahahaaaaaaaaa!!!!!nanti aku mesti windu sama ko!!!!!!!!!!sila dtang tepeng n message aku ye....hahahaha

    ReplyDelete
  2. aku pun windu sama ko.... aku g tepeng.. aku mesti cr umah ko.. tmn sempadan kan??

    ReplyDelete