Thursday, August 6, 2009

BeNGaNg TahaP BaBun nGAn TAeKwOndO...

dah aku ckp dah.. aku kena g BTN(6-8 ogos) so aku tak blh ler masuk UIAM Taekwondo Championship(7-9 ogos)... aku dah bg nama utk BTN nih dr sem lepas lagi dah... mamat tuh (Sir aku) sibuk paksa aku suh masuk gak... tak paham b.m btollah.. aku mmglah tak reti tamil, kang kuar y pelik2 jer...
aku bkn tak nak komit ok!!! dah aral melintang... dia blh plak buruk2kan aku + ika (as team manager) kat junior y g lawan... geram giler.. junior tuh plak blk crita kat kitorg.. apeka!!!

aku pastu masuk gear BENGANG ah!!! tahap BABUN plak tuh... aku boikot tak mau angkap phone dier.. padan muka!!!

then aku tau pasal BTN batal ari senin ari tuh 3 ogos 2009, so aku btau za (as team captain), dia plak btau sir... perGh!!!! mamat tuh dpt tau trus suh aku masuk lawan...
GILA KA??lg 3 hari nk g lawan br nk suh aku training!!!! ingat aku robot ker??
huk eleh... aku mampos tak nak... lantak ah dier nk kata aper pon!!! peduLIk aper AKU!!!
pastu dier stat dah... aku nih pres y x bgs, x tunjuk cth y bek utk junior, YA ALLAH sabo jelah...
tapi aku nih... hati batu.. buat blur jer..
alih2.. aku tetapkan hati tak nak g... kalu g maksudnya aku g untuk BUNUH DIRI... gila!!!
tapi aku kesian kat za, uruskan team sengsorg kat sana... so aku g bg ucapan kat dorng seblm bertolak... bg semangat n wish gud luck.. itu jer y termampu...

akhir kata, sorry za slalu menyusahkan ko.. ko terlalu baik hati... ko patut lawan sikit ckp sir.. tp ko mmg hormatkan sensee, aku tak.. aku tk blh org main2 kan aku... pedulik apa sensee @ tak...
tp za... thanks for all the help that u've given to me... u r a very good frenz...


LiLy@B1-204-3@AsRaMa.UmT.gAnu.mY

1 comment:

  1. bengang2...to kan coach kesayangan....abg R... huhu. x per, aku memahami ko, jom kiter bakar keter mamat tu, sebelum tu curik sport rim dulu, sayang, jual ader price tuh... pastu kiter g conteng gym dier kat kt...mesti pas ni x beranik dier kaco ko..babab dier... huhu kejam giler plan aku..kalah hitlerr..

    kalo nk gtau...huhu

    ReplyDelete