Tuesday, February 2, 2010

super show...





aku rasa tak... huhu... walaupun tringin nk g konsert artis nih.. tapi tiket yang masih available hanya ticket rockpit, walaupun dekat dgn dorg tp mahal sih.. berbaloi kah?? rm 458 tuh... kalu duit tuh aku abis kan tuk konsert tvxq, mmg aku tak pikir 1 second pon trus beli tp nih super junior , bukan nak kata dorg tak best, dorg 2nd place in my heart after tvxq, but ... is it really worth it?? they cant sing live, but they are funny n playful. tp ntah lah, aku mmg minat artis y blh buat live, kasik kagum kat aku, + meremang bulu roma tgk, bukan suma artis blh buat live > i mean live = sing + dance... adoila... tak perlah.. akak aku g konsert nih, jd wakil aku jap yerk... go suju go....

1 comment:

  1. hahahaaha...jangan dibangkitkan soal kehabisan tiket...hahahaha

    ReplyDelete