Wednesday, January 27, 2010

I AM DAMN PISS OFF!!!

25th January 2010 is the day i am totally piss off with one of my coursemate alias ex rum8 back when i'm in 1st year, Noor Nadhirah.

frankly speaking, if we are not in public, im totally gonna BELASAH dier... shes totally make me mad today... aku hanya memain ckp nmpk dada dier, n buat2lah mcm kna naik shekh @ teransang... memain kot.. ko ngan aku sama2 pompuan.. tetiba jer dia datang kat aku n hempuk aku ngan kertas a4 yang byk kat kepala aku... nih mmg dah melampau.. aku mmg nk marah masa tuh, mmg nk bgn taboh dier, penampar, penerajang... main hempuk kpala aku plak dah.. kepala2 jgn memain.. aku mmg pantang!!! aku mmg nk maki dier masa tuh... tetiba jer fiza masuk cmpur nyembang ngan aku... pergh... ko mmg selamatlah masa tuh... aku mmg panas baran... sampai skang aku tak abiz lagi baran aku... aku mmg bengang giler... dulu pashia pon dok sepuh kpala aku, aku mmg bagi warning kat dier... kalu dier buat skali lagi, jgn salahkan aku kalu tetiba aku penerajang atau tertumbuk dier.. tak pun aku balas sepuh kpala dier... mmg die tak buat dah... ko nadhirah.. siap ko!! aku nk bagi warning kat ko!!! ko brani buat skali lagi walaupun kita kenal lama aku peduli apa!!! jgn nk brani hentam kpala aku.. kalu aku hentam kpala ko, ko suka ker!!! bengangnyer!! tahap dewa bengang!!!! ko bukan tak tau sapa aku... bab kekuatan mmg jgn kata ko lagi kuatlah... bukan nk kondem ko ker tapi realiti.. tp ade aku buli ko dgn menggunakan kekuatan aku??? aku tak buatlah weh... low class... aku dilatih untuk protect diri sendiri bukan guna apa y aku ada kat org lain... huh... buat aku makin geram adalah... bengangnyer!!!!

aku nak ko tau sensitiviti manusia melayu mengenai kepala... sgt2 sensitif... dan aku nk peringat ko... aku kan lagi tua dr ko.. patutnya ko respect aku walaupun ko tak nk jugak ko patut respect as a human being... dulu 1st year aku dh bg amaran dah.. siap gadoh2 lagi.. skunk ko buat lagi... apalah salah aku kat ko.. aku kan mmg suka memain + melawak bengong2 nih...

aduhai...

2 comments:

  1. lili..die xbaca ke blog ko ni????

    ReplyDelete
  2. aku tak kisah pon kalu dier baca.. naper aku nk takot plak?? biarlah dier bc... aku lagi suka...

    ReplyDelete