Monday, October 19, 2009

KYOO WA WATASHI NO OTANJOOBI OMEDETTO GOZAIMASU!!!

Dgn bangganya(bangga??)... aku menginjak ke umur 22 tahun secara rasminya pd ari nih... SELASA. 20 OKTOBER 2009. ari yang sama ngan aku lahir... good timing this year ne!!! Dr smlm smpi ke skunk.. penuh aku nyer inbox hp dgn wish bday... aku ingat korg dh lupakan aku... lelebih lg geng semasa sekolah dedulu... jaja+asya+melah+yeong+anis+niza+azida+... ingat gak korg kat minah problemo nih.. (^_^)...

>> Minna, arigatoo gozaimasu...

>> Dsini, aku nk dedicatekan tak terkira tima kasih buat parents yang mmbesarkan aku yang degil +ketegaq+panas baran nih smpi lah jd besaq lagu nih..

>>Buat ibu y aku anggap sbg kawan sendiri...y tak penah putus asa + sentiasa ceriakan idupku... x ku lupa jasamu... matipon daku tak mampu mmbls segala penat lelahmu... ibu y sentiasa berada disisi whenever im up or down.. in every single thing in my life... i've once wish n pray to Allah that i would want to die first rather than seeing u kembali ke sisiNya... How could i live without u...

>>Buat ayah yg sentiasa melayan karenah aku y gila2 byk... pantang org len ada benda br mesti aku minta ngan ayah... tp ayah layan jer(haha.. nk kata anak emas ayah xtually)... ayah sbg inspirasiku utk stay fit (ayah seksa aku dulu masa nk msuk kejohanan sukan negeri.. ingat lg.. nk mati aku dibuatya).. tp skang dh tarik diri dr sukan.. aku semakin gendut( sori ayah, dh tak fit dh.. byk lemak.. merata2.. (T_T)..) ayah sentiasa beri motivasi + pemberi semangat... kerana lily ingat lagi org penah kata ayah x abis sekolah tp kawin ngan mak y buat master kat Belgium... status tak sama... tp ayah x marah.. ayah kata itu takdir Allah tetapkan untuk ayah... knapa ayah tak marah??? lily benci manusia tuh smpi skang.. lily benci dia smpi mati!!! dia x layak ckp cm tuh kat ayah... ayah mmg baik... terlalu baik...
>> terima kasih mak n ayah... jasamu mmg dikenang spnjg hayatku... oleh itu... aku mahu dedicate hidupku buat mereka... tanpa ada ikatan dgn manusia bernama suami... aku rela.. utk ibu dan ayahku y selamanya kukasihi...

>>x lupa pd siblings aku y ramai giler nih... 6 org.. akak... suara cm halilintar tp dia baik actually... tp mmg seksa ler kalu skali dier jerit.. 1 kmpung dgr.. haha... abg ammal... lubuk duit n berbelanja aku... dia mmg slalu prabis duit dier blanja kitorg mkn... pizza + dome + len2... haha... ida... dia nih mcm kembar aku... ada aku ade lah dier.. sama2 hapi sama2 marah... gadoh pon sama2... mmg kembar ah tp dia akak aku y byk tolong byk... byk sgt... anati... dia mmg baik... aku minta paper pon dier bwat tp bila mai angin ketegaq dier... pergh... mati kena blasah pon still ketegaq lagi.. last skali .. miah... anak bongsu... byk karenah.. suma nk.. mcm2 dia nk... mesti kena tunaikan... adeh... tp die + abg aku adalah pelawak kat umah... skali ade jer dowg .. pecah umah aku...hahaha... thanks a lot guys... u make me feel happy all the time... syukur ke hadrat Ilahi aku dikurniakan famili y happening cm nih... alhamdulillah....

>>hahaha... emo.. emo... coretan ini untuk peringatan kpd diriku y slalu melupakan jasa2 insan tersayang...



No comments:

Post a Comment