Thursday, October 22, 2009

minggu y memenatkan...

this week i got 4 exams to handle... pergh nihongo=2 test, ra=1 and op=1...
yang paling nyakitkan ati is ... test op... baca tak baca sgt buku op... last2 tak der exam... aku gila2 bersyukur... fanah siap suh sujud syukur dlm bilik kuliah*tp aku tak bwat ler*.. kj mmg suka seksa student... nk mampos bc.. punya nk paham... aku kalu nk maki rsa mcm tak hormat plak dah.. tak berkat nanti... adeh... lecturer paling aku nyampah adalah dier... tima kasih krn bwat aku mnyampah...

daku punyalah stadi smpi tak ckp tdo... berguling2 atas katil lagi... mata aku siap jd itam.. punya btahan nk stadi tapi aku masih tewas utk tido... otak jam giler minggu nih.. oleh itu, aku balas dendam dgn balun tdoq dr kul 3 smpi maghrib... solat aku pon terskip... aku baring2 jer... sedar2 dh maghrib... best giler tido... lega otak aku... + mata aku nih.. mmg sakit, dah bersengkang mata nk stadi ... sakit smpi tutup mata pon pedih giler siap blh nangis lagi... tp lps bgn tdo jer.. trus lega... bgs gak tdo nih...


No comments:

Post a Comment