Sunday, October 11, 2009

lapar tahap keberuangan....

aku mmg lapar giler skunk nih... dgn 2 hari tak tdo ... punya nk siap kan fyp... otak mmg berfungsi non-stop... mmg makin melaparkan aku... dr kul 7 pm makan ngan merapu club semlm smpi lah skunk... kul 1.18p.m .... dh dkt 18 jam 18 minit aku tak makan aper2... lapar... lapar... lapar...

akhirnya... aku siap gak fyp.. tahap kepeningan dan ketensionan dan kebluran nk siapkan menantang nih mmg x terjangka... thp paradigma > maksimum stress aku penah lalui...

tambah plak op nk bwat intebiu... dia bg 2 minggu bc 1 buku 300 page... pastu dia tanya dlm 10 minit randomly question n jawab dpn dier...
weh!!! aku bkn robot ok!! otak aku bknnye brada tahap iq 150 ke atas.. kalu tak dh masuk ukm, usm dah... giler ah... makin stress.. stresss... strrrrrrrrreeeeeessssssssssssssssssssssss......


p/s: penah ker korg tgk aku stres??

No comments:

Post a Comment