Thursday, October 8, 2009

more tensions ngan fyp...

tak paham giler... apa yg method nih nk trangkan!!! bengong btol ah.. nek pening aku.. smpi tertidor... bergolek2 aku atas katil.. tp still tak paham gak.. huk eleh.. nyusahkan jer fyp nih.. ni yg aku nk bertukar jdk hulk nih.. (nk jd hulk warna merah lah.. merah kegemaran ku... haha.. hijau shining sgt... )
oleh sbb terlampau stress... mkn tdo aku pon tunggang langgang.. semalam bgn tdo kul 8 pm.. p.m ok!!! lps klas trus booomm!!! sedar2 trus.. > miza ko kat luar ke... nk tmph baagaa... > baagaa apa? > double ayam.. pakcik hepa tau.. arigatoo... > baagaa dh smpi.. : aku dgn thp lapar keberuangan pon trus lompat panjat bilik miza... pergh .. yokatta!! ada gak dinner... haha... thanks miza...

p/s: benci nyer buat fyp!!!

No comments:

Post a Comment