Wednesday, November 11, 2009

aku bengang btol ari nih... dgn kadar kekalutan nak pulun abiskan topik nihongo... dgn nk basuh bj lagi... berlambak... adeh.. pas2 biler nk g sidai ... penyidai penuh... tp tak derlah penuh sgt... blh masuk2 lagi.. biler aku nk g jln kat penyidai tuh.. ader ler 3-4 org pekerja y dok korek tanah kat asrama tuh... aku br jln nk tgk ade penyidai kosong tak...tp cr dorg tgk aku macam nk rogol aku... babi btol... aku pakai elok jer mana ada seksi .. sluar pjg + tshirt + siap bstokin lg... tak seksi lgsg ok!!! y g tgk aku scr perogol bersiri tuh pasal aper???!!! aku pun tak jd nk lintas dorg.. aku pon jeling jer dorg... nk crk gadoh btol nih...

pastu aku pon ckp : babi ah korg tgk aku naper???? x besa tgk pompuan ka?? bodoh!!! haram jadah punya jantan!!! ( dlm mimpi jerlah>> tak tkuar pon ayat mcm pompuan jalang nih)

naik jer bilik aku pon mnyidai ler bj kat dlm bilik... penuh... tak penuh sgt... semangat nk blk makin berkobar2...

nk blk.. tak tahan dah dok sini.. bosan tahap babun pon blh main ngan bruang... wawawa...

No comments:

Post a Comment