Wednesday, November 11, 2009

kemalasan tahap dewa!!!!


>> diumumkan ketibaan penyakit malas y telah melanda Akalili Fakhriah... ok, lily stop it...

>> aku ader at least 10 days to the next final exam n what i do was only sleep, eat, watch movie n sleep again... dats y its called malas disease... cant be cured... damn it... tak baca lgsg... pastu skang dah dkt ngan exam br nk bc.... gila ah pulun... mcm nk mati... tak tdo sepagi pastu balun tidor ptg... gila btol... tp adeh... byk dugaan... sejak ada external nih... mcm org gila aku... mcm2 amik n tgk... tak penah putus stok movie n anime... giler...giler... masa makan tgk, masa stadi tgk, sblm g tdo tgk lagi, hidup aku bergantung dgn lptp... tak der dier.. punah lah aku... jgn rosak yer laptop...

>> skang aku tgh stadi bhs jepun n optimization... giler killer optimization tuh... tahap kalah avatar aang melawan firelord...tak pun cm g.i joe. berperang dgn mars industry... ha.. mcm ichigo berpedang dgn aizen...

>> ok.. aku admit.. aku mmg pemalas... suka buat kerja last2 minit.. pastu kalut semacam... sebab aku jenis tak blh tension... migrain... over thinking... tapi at last siap gak keja ok!!! bila aku stat malas... ia akan berlanjutan smpi aku kna tampar diriku ini utk sedarkan aku ke dunia realiti... aku mmg suka sakiti diri sendiri... byk setan sgt... adeh... sakit gak... tp berkesan... hahaha...

No comments:

Post a Comment