Wednesday, November 4, 2009

FYP PRESENTATION...

another rough time of mine... fuh... passed this day is totally a relief for me... so to fanah, miza n yuyu... ganbatte kudasai for 2mrw ne...

am i lucky or wat?? all the dr. doesnt questioning me.. im totally konfius... b4... dorg hentam habis-habisan ... bermati-matian bebdak nih nk menjawab but kat aku jer... i repeat.. aku jer... dorg tak tanya soklan pon... nk kata x paham... dorg fokus jer.. nk kata aku perfect... aku sendiri tak paham method aku... aku dok takut dorg hentam aku jer ngan method y mmg gila2 aku tak paham... paham 40% jer... tp daku slamat tanpa soklan... tp menjadi pertanyaan bg aku... dorg nih boikot aku ker... tak tanya soalan... aku sorg jer tak bersoalan... adeh... hilang markah soalan aku... huhuhu... tp takper lah... hari itu sudah brlalu... let bygone be bygone...

reader aku pn. azlida... di cek ler projek ilmiah tahun akhir aku tuh... ade gak pembetulan yang perlu dibuat.. tp sikit jer... tak per lah.. ok lah tuh... dia pon tak komen kat method aku.. kira dah bagus lah tuh.... ahahaha....

p/s: debaran masa present tak der lah truk sgt... aku present pecutan 200km/j... hahaha... tp padat dan ringkas...pjg2 pon bknnya bebdk lain paham... ceh... tahniah lily anda berjaya lalui nya...

No comments:

Post a Comment