Wednesday, November 11, 2009

giler.. giler...

utk stadi nihongo yang tahap giler2 last minit aku stadi nih... aku memaksa diriku utk tak tdo slama 21 jam ... ok!!! 21 jam!!!

biler aku abis jer test nihongo... aku pon aper lagik... solat + balon tidoq mcm nk mampos... sesedar dh kul 10 mlm tuh pon disebabkan oleh mangkok pashia yang menghentam pintu bilik aku mcm nk blasah aku... dier th mmg giler sikit... ader jer nk kaco aku... adeh... melepas waktu tdo aku... dh syok2 kat kayangan dah tuh... tp mmg kna bangun pon... nk stadi optimization plak@ killer subjek...

mampu membunuh tanpa menggunakan sebrang peralatan .. tgk jer aku dah nk muntah... hafal buatkan aku migrain.. cr jwpn buat aku mcm ada tumor... jalan kira yang berjela2 membuat kan aku rasa nk putus nafas.... tak dpat jwpn = heart attack... terer subjek nih... membunuh tanpa sebrg bukti + tak penah kena tangkap plak tuh... >> lily ko merepek tahap babun makan nasi ngan tangan dh nih...

pastu dpt tau nk kena anta cd kerja kursus y dedlu kat kj... seb bek aku simpan lagik... ari tuh rasa mcm nk buang dah.. tp ku tabahkan hatiku ini jua... y tak tahan kj merajuk smpi tak layan bebdk nih yang g tanya soalan kat dier... adeh... mrajuk plak dah.. tp jgn drop markah sudah... kot berdendam ngan kitorg ker... huhuhu...

di pagi y hening nih... slps nyembang ngan makhluk Allah pashia smpi 2 jam tuh... aku rasa semakin menjauhi... jauh dr suma.. lelebih lagi.. jauh dr Allah... Ya Allah ... janganlah ko simpangkan aku dr jalanMu... aku memohon keredhaanMu ...

(aku dh terover exposed tgk radioaktif music japan n korea smpi nk dgr lagu nasyid pon jarang sgt.. ni kan plak nk bc quran... dh seminggu tak bc nih... adoila)

hanya padaMu aku meminta dan hanya padaMu aku berserah...

Allah tuhan maha Esa.

2 comments:

  1. sabar lili..sabar..hehehe..aku pon macam ko..dbsk jew..macam la dbsk yang nak tolong aku nt..ni pun duk tgh dgr lagu stand by u..T_T

    ReplyDelete
  2. siapakah y akan selamatkan kita miza... huhu...

    ReplyDelete